fredag 18 maj 2012

testdag * 2

Ja den här dagen blev ju inte som tänkt med utgången visade sig vara hur bra som helst. Vi ta det från början......

Vaknade imorse och kände ett otäckt tryck över bröstet, men tänkte att det är väl bara för att jag sovit på mage eller nått. Men när det inte ville ge sig under förmiddagen så blev jag fundersam, plus att jag hade det jobbigt med andningen. Tänkte i alla fall att jag skulle ringa vårdcentralen och höra vad dom tyckte jag skulle göra. Men dom tyckte visst att jag skulle träffa en läkare, så fick en tid redan 3 timmar senare. Väl där så tog jag massor av prover, bl.a EKG, ut och in-andningsprov, blodprover (sänka) blodtryck, och sen lyssnade hon på hjärta lungor. Till min lycka så hade jag perfekta värden, så hon trodde det kunde vara astmasymptom eller allergi men chansen var ändå mycket liten för det. Men det skulle jag få svar på senare under nästa vecka. Hur som helst så känns det bättre ju längre dagen går, så hoppas på att det bara är tillfälligt.

Sen fick jag ju lov testa ny cykeln idag eftersom vädret inbjuder till cykeldans, och satan vilken maskin, sitter som gjuten, rapp som fan och exakt som inget annat, satans jävla äckligt nöjd alltså :)

Nej nu stänger vi igen butiken för idag :) Filmdax :)

night/J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar