onsdag 16 maj 2012

"Unboxed"

Uppackad, monterad och justerad.

Så gott som klar, nu fattas bara nya pedaler och montering av flaskhållare, sen ska jag bara gå ned till Cykel & Fjäll och köpa några spacers till gaffelröret, inte för att jag ska ha massa rör till övers utan så jag kan ut och testa flera olika höjder på styrstammen/styret innan jag kapar av det till lämplig längd. Vore ganska surt om man står där och har kapat av flertalet centimeter för mycket :/

Hur som så kanske ni fattar att det är min FUJI som kommit, det lite speciella med den här cykel är att den har Altamira Limited Team Edition Geox lackering, inget överdrivet speciellt men jävligt snyggt och ovanligt :)

Som sagt cykel är en Fuji SST 1.0 2012 Geox ltd.

D6 Aero Carbonram med integrerad sadelstolpe.

Dura Ace komponenter genomgående, undantaget bromsarna som är av märket Oval TPR 900.

Ritchey WCS Logic II styre.

Alx 550 hjul, ca 1400g /paret.

San marco sadel.

vikt; 6600g



/J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar