söndag 13 maj 2012

Planerar lite..

Förhoppningsvis så anländer min nya racer i början av veckan, (måndag eller tisdag), vilket jag nu räknar med då jag lämnade den "gamla" racern hemma vid mor och far. Plus att jag tänkte köra ett distanspass på lördag, alltså lite födelsedagsdistans för jag fyller 27 på lördagen, så man kan svulla rejält med tårta och kakkor och bullar, (se passet nedan)

Anledningen till att jag lämnade cykel nummer 2 där är att en polare eventuellt ska låna den på söndagen för att haka på ut på ett pass.

Sitter också och letar lite nya grejer till Sintesin. Tänkte eventuellt uppgradera framväxel, växel/bromshandtag och vev.

Tänkte eventuellt köra Sram red framväxel eller campa record/chorus. och Chorus carbo. ergo shifters, men har inte bestämt mig till 100%

Veven är jag sugen på en SL-K av carbonmodell.

 

Se nedan tänkte pass:

[gallery]

 

Nu får det bli soffa och film,

/Jonte

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar