tisdag 24 juli 2012

Gäsp!!!

Så klart så somnar man om når man stänger av larmet istället för att snooza när det ringer första gången. Men får väl stressa lite istället för en gångs skull, för jag brukar vara uppe bra tidigt annars. Det känns som att det behövdes också med tanke på senaste veckornas stenhårda träning. Då behövs lite extra sömn, det märktes igår på TC-passet när fyrorna på 360watt kändes extra sega, och pulsen var näst intill omöjlig att få upp, men lyckades i alla fall samla på mig 6 st 4:or på  360 watt med 2-4 minuters  vila mellan.

Så idag får det bli vilodag eller alternativt lite bålstyrka på Grand 30-45 minuter.


En sån här låg i min brevlåda när jag kom hem idag, jävla skit, hade angett fela dress på cykelleveransen, eller angett fel hade jag inte utan jag hade skapat 2 profiler på sidan jag beställde ifrån och valde fel där, den skulle levereras till jobbadressen då dom måste ha en signatur vid utlämning, så idag kommer den till rätt ;) hehe, mumma!



 

Nu lär jag springa, hejhej!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar