söndag 22 juli 2012

////

Utnyttjad, spy!

Dagens landsvägsmissär! super taggad idag att sticka upp till Enviken bl.a för att testa ta en Strava-KOM på den 3000 meter långa stigningen.
Men reden efter 10 minuter så kändes det allt annat än OK, tog i satan ända upp till Toftbyn, men där va de stopp, kände mig hemsk, mådde illa, hade ont i skallen och ville bara hem å sätta mig på golvet i duschen och skämmas. Men bet ihop resterande bit som jag hade kvar hem och får väl vara nöjd med att snittet låg på en OK nivå med tanke på hur kuperad den rundan är.

Så nu får eftermiddagen tillbringad nedsjunken i soffan och njuta av slutetappen på Tour de France.



20120722-161842.jpg
Spy!

Kan glädjas åt att jag fick ett mail från UPS att min hojj kommer imorgon ;-)
Awsome!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar