söndag 4 november 2012

Så när som frisk

Efter gårdagens enorma intag av C-vitamin och andra produkter i syfte att motverka och bota förkylningen så kan jag nästan säga att jag är frisk idag, endast lite irritation i bröstet kvar så imorgon ska man nog vara 100%.
Receptet (för mig iallafall) är att under pågående eller före en förkylning överdosera vitamin C samt vatten, det har alltid fungerat på mig så det kan ju vara värt att testa. Nu är väl detta inget som ger något niobelpris utan kanske för vissa till och med är självklart.

Annars så är det jobb för min del idag, 4 timmar, sen ska mamma firas då hon fyllt år. Så det blir nog troligt ett besök hos dom tills imorgonkväll då jag e ledig imorgon. Det passar för övrigt bra då målaren dyker upp och gör klart det sista. Så det är lika bra han för röja å lira ifred!

Eftersom det på söndagar är nästintill totalt mörker på stan, så sitter jag här och försöker fundera ut någon form av plan för träningen säsongen 2013, men just nu så står det helt stilla. Så är det någon som kan bistå med någon form av hjälp till detta. PM:a, maila eller kommentera! All hjälp är jag ytterst tacksam för!!

mail: jonatan.stark@yahoo.se

Ha en awesome Söndag :)

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar