fredag 30 november 2012

5 Saker

Följer väl på Öijers inlägg om att lista 5 saker som gör mig glad och 5 saker som jag är bra på.

Jag blir glad av: (i icke kronologisk ordning)

  1.  Att cykla/träna
  2. Sommar
  3. Mat
  4. Min familj
  5. Resa
Jag är bra på: (i icke kronologisk ordning)
  1. Att vara disciplinerad
  2. Att laga mat
  3. Att renovera/inreda/bygga
  4. Att Cykla
  5. Att hålla vad jag lovar

Så där, och givetvis som ni förstår så är jag kung på massor av saker men är lite blyg just nu ;) haha.
Och som ni flesta vet/SER så är det vinter och snö nu, och det är det väl bara att acceptera och försöka ge med sig och njuta av att det är vitt nu. Men Öijer har lovat att jag ska få gå i terapi hos honom framöver så jag hoppas på resultat. Sen hoppas jag att Adam Steen har tålamod att ge mig lite tekniktips på längdskidor. Och det på grund av att de var 4-5 år sedan jag stod på skidor......

Nu ska jag glida till jobbet. 

Ha en skön fredag...... 

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar