fredag 23 november 2012

////

Slitigt å skitigt

Ledig idag å allt, så varför inte lite distansträning?
Jorå så jag dressade upp mig i finaste Falu tröjan och drog ut vid 9:45 tiden. Pissigt väder inledde passet men redan efter 25 minuter så kröp solen fram. Sen gömde den sig av och till hela tiden. Så pass att asfalten aldrig fick tid att torka upp. Så jag blev skitit Satan efter en stund, men va gör väl de, att cykla lortig som ren?
Fick aldrig igång benen riktigt, så hela passet förutom sista milen va vansinnigt slitigt, så tur man tog näsplåstret idag så man kunde andas. Så vill man va king så ska man ha fina ben och NÄSPLÅSTER.
Och anledningen till slitet var väl bl.a att jag hade ständig motvind och lite slitna ben. Och att sista milen gick så bra var väl att jag såg något sött på bordet i mammas butik och att jag fick vinden i ryggen ;)
Fick ihop nästan 100 kilometer så nöjd Satan ändå med dagen.

Nu ska ja försoffa mig resten av kvällen med HBO.
Vad gör du din fredagskväll?















0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar