torsdag 17 maj 2012

iPhonebloggar

Testar att använda Wordpress iPhoneapp nu, verkar vara jävligt bra må jag säga. Verkar lätt att infoga bilder och andra media också... Vi gör ett fullständigt försök med bilder länkar och sånt...

Känns som en käftsmäll att det börja regna så fort jag fått ihop cykeln. För när jag fått klart allt och bar sugen på en premiär så öppna sig himmelen ä, helt idiotiskt, för jag vill inte köra första passet med spritt ny maskin i ösregn, nej du, det ska vara sol och torra vägar ;-) så till veckan ser det bra ut enligt YR.no
Så fick bli lite testcykeltränimg idag, dock i ett äckligt lugnt tempo för att komma igång igen, för kör jag för hårt direkt efter sjukdom så år risken stor för ett bakslag.

Annars så är det ju måstematch för Sverige idag i hockey-vm, och just nu står det 3-3, mot Tjeckien.

Lagade käk med broder på kvällskvisten med lillebrodern, hans ide till att göra rotfrukter i ugn, å dra på fan va gött. Va så längesen att ja inte ens minns hur de smaka.




20120517-220823.jpg

Hitta även bra pris på blodpudding på CityGross 2 för 15:-, vilt billigt å vilt gött....



Nej nu hejar vi fram SVERIGE

20120517-221142.jpg

20120517-221218.jpg


/J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar