torsdag 10 maj 2012

Efter regn kommer solsk....?

Man kan ju alltid hoppas, att solen kommer alltså.... Huruvida det blir med den saken innan och till helgen lär vi få se..

Hur som helst så känner jag nu att förkylningen från helvetet är så gott som borta. Så för att försäkra mig om det så köpte jag en flaska KAN-JANG för att verkligen lägga locket på.

Som ni kanske vet vid det här laget så kliar det rejält i fingrarna (läs benen) när nya bågen är på G. Hoppas på leverans i början av nästa vecka.. FUJI SST 1.0, om jag inte skrev de ;)
För övrigt kan jag väl också berätta att jag tackat ja till ett nytt jobb, eller ja nytt och nytt, tillbaka till Telia Sonera Ab, är jag jobbade fram till oktober förra året. Och anledningen till att jag slutade från början var att jag ville testa något nytt och bara göra något helt annat. Ska ta hela historien en annan dag :)

Filmtajm nu, C ya!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar