måndag 14 maj 2012

CHOCKERAD!

Den här dagen!

Mycket härligt har hänt idag, flera härliga nyheter..

Har för det första fått nytt jobb, eller nytt och nytt är det väl egentligen inte, utan det är tillbaka hos en av mina tidigare arbetsgivare, Telia Sonera Sverige vilket känns jävligt AWSOME, då jag efter ungefär 2 månader efter att jag sagt upp mig där ångrat mig, men det var så dax då, haha, men chansen kom av en slump så jag tog den direkt, trots att jag hade flera andra erbjudanden på bordet. Anledningen till det valet var att jag helt enkelt trivs nå så in i helvete bra är och att jag nästan aldrig känt att det varit pest att gå till jobbet. Och det är tack vare mina kära kollegor.

För det andra så kommer min cykel imorgon, FUJI SST 1.0 som jag längtat efter som faan. Men nu så ska den enligt posten anlända till ombud imorgon. Ska bli grymt kul med en ny maskin att spänna efter vägen. Sen när jag var till ICA så hade KADENS precis anlänt utan min vetskap. Har alltid prenumererat på den men uppenbarligen har den gått ut utan att jag kommit ihåg att förlänga den, så nu har man lite härlig "porr" tills ikväll ;)

Förresten ett nytt ballt och göttigt recept på G, håll utkik ;)



 

/J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar