tisdag 11 september 2012

Förvirrad

Kallt satan idag och lite halskänning så satt mig på testcykeln på Grand idag och körde några tempointervaller. Började ganska lugnt för att känna på dagsformen, och efter 10-12 minuter kändes det riktigt bra och pulsen var stabil där den skulle. Så körde 3 stycken 15 minuter långa intervaller på ca 85-87%. Fick till ca timmen. Så inget monsterpass direkt men helt OK.

Imorgon blir det ett tuffare intervallpass på TC så förhoppningsvis så ska väl halsen kännas 100%, och efter det bjuder visst Samsung på middag i Borlänge på Galaxen. Kommer ta med mig ett par plastlådor så jag har matlåda hela veckan ;)

Sen ska jag förhoppningsvis kunna köra DM tävling i Säter till helgen med Öijer och Steen. Staren var klockan 10:00 för herrar Senior och Elit m.fl.
Senare på lördagskvällen ska jag väl försöka ta mig ann ett dött djur och göra något som Leif Mannerström skulle bli avundsjuk på. To be continued.....

Sen börjar jag bli lite smått jävla irriterad på FUJI Bikes som så storartat lovade att jag skulle få en ny ram till tävlingshojjen så fort det gick. Men har jag sett nån ramjävel? NEJ!!!!!
Så imorgon ska jag ringa och va hetsig satan på nån underlägsen receptionist på deras kontor................

Kan väl lägga upp några gear bilder :)




Måste verkligen rekommendera detta röda. Morberg har verkligen lyckats

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar