måndag 24 september 2012

////

Börjar komma till rätta

Efter några omtumlande veckor innehållandes både de ena och andra så har allt vad cykelträning heter nästintill uteblivit. Haft mycket att tänka på, mycket att göra och en ny magkatarr att brottas med.

Men efter mycket om och men så har jag nu kunnat samla mig till en hanterbar bit människa, och har kommit till insikt om mig själv och även lärt mig lite utav det hela om hur kroppen reagerar och fungerar under vissa omständigheter.
Men ibland önskar man att man kunde vara mera bestämmande i sitt eget hus när det är mycket känslor som rör sig.
Och det är väl en sak som faktiskt går att lära sig. Och tur är väl det...

Sen till cyklandet. Det har känts bra med lite "off-bike" period, för att hitta åter till motivationen och suget efter sommaren. Så nu känns det att jag är på rätt spår och motivationen kommer att komma med allt större steg.
Och för att klara vår svenska vinter och möjligheten att addera flera tränings timmar till boken, så har jag köpt mig en Tacx Trainer (återkommer med review senare)..



Vad tycks om den nya designen?

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar