fredag 28 september 2012

iPhone 5 +ANNAT

Offrar mig några timmar idag att hoppa in och jobba trotts att jag har semester, få det är risk för tryck när vi idag släpper iPhone 5.
Och är du sugen på en, då är de kanske dags att ställa sig utanför Telia för att få köpa ett ex. För risken finns att de kan ta slut ;)
Låter kanske hur nördigt som helst att ställa sig och köa för en mobiltelefon,  men jag är heller ingen nörd men när det gäller Apple så blir man lite av ett barn på julafton.

Apple iPhone 5

Nu när hösten är här och vintern är på ingång om bara några veckor så har jag som tidigare nämnt investerat i en trainer från TACX, för att kunna addera flera timmar och undvika sjukdom.
Ska hämta den idag hos mitt ombud så det blir ett test ikväll :)

Kommer ett inlägg eventuellt senare med en recension och jag kommer även skriva lite om periodisering av träning. Så kika åter ikväll..

T.G.I.F!!!



0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar