måndag 2 juli 2012

Dag 3 på Touren och lite vardag

Dag 3 avklarad på Touren, och dagens segrare är Mark Cavendish Team Sky, och givetvis när det ska spurtas i klungan så är Mark med och fightas.
Om ni e sugna på att se lite av cyklisters data skam ni slå ett öga på SRMs sida. Kolla även länken från Öijer och Micke Flockharts bloggar.

Satt precis och tänkt varför jag ska skria här och de kanske ni också under men den enda anledningen är den att det är jävligt gött å skriva av sig och dela mina intressen med andra som kanske har liknande själva.

Efter jobbet idag skyndade jag hem och slängd in ett par maskiner med tvätt och stack sen ut på en runda på dryga 40 km, som bestod av 2 varv runt sjön Varpan med lite skarvningar, och passet bestod av ett antal, ca 20 st tunga sittande intervaller med relativt låg kadens och mycket styrka.
Efter passet rullade jag hem och ställde mig vi spisen iklädd endast ett blommigt förkläde, och gjorde kycklinggryta. Awsome!

Film och gonatt!

/J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar