tisdag 17 juli 2012

Strava och Träning

Kände mig lite krasslig idag så tänkte att jag bara skulle ut och rulla lite på känn, hade väl egentligen ingen speciell runda in planerad som jag skulle ta utan som sagt känna efter lite på hur halsen och bröstet sade.

[caption id="attachment_343" align="aligncenter" width="490"] "rundan"[/caption]

 

Men redan efter några kilometer med några pulsökningar så kände jag att det inte var så farligt med kroppen i alla fall, så stegrade intensiteten allt eftersom i passet och det kändes hur bra som helst, och jag hade ett grymt bra flyt idag.

Om ni vill så kan ni surfa in på STRAVA där ni kan (om ni sysslar med samma sport) tävla mot mig och andra cyklister på utsatta mål. Och du kan även skapa en egen sträcka/runda. Jag har själv skapat en som heter "Tiskenrakan", och är en spurt sträcka på precis 1000 meter och sträcker sig från vägbulan vid Slussen till vägbulan/övergångsstället vid Tiskenparkeringen.



[caption id="attachment_342" align="aligncenter" width="490"] Pulskurva[/caption]

[caption id="attachment_345" align="aligncenter" width="400"] Passets data[/caption]

 

Transporter 3 går visst nu, HEJHEJ!

 

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar