söndag 8 juli 2012

Mörksuggejakten...

Bär strax av mot rättivik ock mörksuggan, dock som åskådare iår pga brist på mönstrade däck och dämpning. Men nästa år så ska det fightas.

Idag kan ni också se nionde etappen av le tour på Eurosport, sändningen börjar ca: 14,00.

Dagens etapp sträcker sig från Belfort - Porrentruy. Le Tour 2012

Och idag får det bli en vilodag för min del, eller på sin höjd lite styrka för ben och bålen, för de senaste 3 dagarna har jag lyckats avverka över 240 km i ett INTE så lugnt tempo, så känner mig rätt nöjd då jag verkar återhämta mig mycket bra efter varje pass.

Sen kan jag passa på att fråga om det är någon själ som läser detta som har specialverktyget för att lossa innerkransen på en shimanobody. Det 29mm breda med 2 piggar i ändarna som får bodyn att lossna..
PM:a mig isåfall eller maila: jonatan.stark@yahoo.se
Har fått in något i navet eller om det måste servas, som inte låter som det ska. Dock är det ju träningshjulen men är man perfektioniost så ska det vara perfekt oavsett :)

Nej nu måste jag packa cykalrna och käka.

Ses i Rättvik. /J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar