onsdag 11 juli 2012

Tänkte på Col du Grand Colombier

Ja, idag tänkte jag ta det piano efter jobbet och fixa lite hemma men Mikaela skulle ut på hojjen så jag va inte sen men att haka på, vi körde från stan upp till Toftbyn och vidare mot Svärdsjö där vi vek av mot karlsbyheden vidare sen mot hosjö, och sen mot stan igen, där jag droppade av Mikaela och Anders vid Slussen därefter skarvade jag några kilometer ytterligare och fick till ca 150 minuter.
Och tänkte minsann på grabbarna som idag besteg det ökända Col du Grand Colombier, när jag pressade på upp emot Toftbyn och Svärdsjö ;-)

På Touren för övrigt fick vi se en överlycklig Thomas Voeckler som tog hem den branta etappen men en marginal på 3 sekunder till Michele Scarponi.

Twitter? Jag har, följ mig så missar du inget fränt ;-)

MIN TWITTER

Ses å hörs

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar