tisdag 26 februari 2013

1:a "vårdagen"

Efter 7 dagars jobb i rad så är man nu ledig i 1 vecka. Och att vädret bjöd på sin bästa sida under gårdagen var inte helt fel.
Spenderade några timmar ute hos mina föräldrar. Där jag och syster tog en promenad, tvättade bilen och bara satt ute och sög i mig av D-vitamin.
Och det börjar nu närma sig vår på riktigt, för vanligtvis så infaller våren i Faluområdet kring 22-25 mars. DET ÄR 3 VECKOR! :-)

Sen har jag väl tränat såklart. Ska väl inte gå in i detalj med kan säga att det går bra nu, det går bra nu :)
Igår skulle jag egentligen bara rullat en kort stund så jag på morgonen känt mig sliten. Men när jag kört 5-10 min så var man "varm i kläderna", och jag körde lite intervaller: (1 min 125-130 rpm + 1 min TUNGT 90 rpm + 3 min lättare) * 8.

Så idag är det Zon 5 intervaller på Monarken som gäller. Det får bli kvällens stora 2-do.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar