söndag 10 februari 2013

////

285 minuter distans

Smet ut klockan 8:45 imorse och rullade ner på stan där jag cirkulerade 10-15 minuter innan resten av grabbarna dök upp. Vi blev 4 stycken själar, Jag Bleckur, Bergqvist och Peter Vingstedt, som drog ut mot Grycksbo vid 9 snåret där vi mötte upp Jens.
Vi körde från Grycksbo ut mot Lustebo, Insjön, Valsan, Rexbo, Falun. Så totalt fick jag ihop 4:45 innan jag rullade in på parkeringen hemma. Dock skulle jag bort vid 12-12:30 så hade räknat med cirka 3 timmar idag men med så trevligt sällskap så kan man ju inte vika av :)
Vilket resulterade att jag tappade lite energi efter sisådär 3-3:20 in i passet och givetvis så hade flaskan förvandlats till betong. Och eftersom tanken var 3 timmar så skippade jag att ta med lite föda vilket jag fick ångra. Men tjurskallen bet i och motade väggen framför mig.
Så nu på kvällen gör sig vätskebristen påmind ed lite dålig ork och huvudvärk. Men som sagt ett kanon fint pass. Medeltempen var cirka -8 grader så lite frusna tår men det har väl ingen dött av ;)




0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar