tisdag 12 februari 2013

////

Återhämtningsträning

Lite darrig i benen igår när jag skulle gå ner till jobbet, men inget farligt. Följde bror till gymmet där jag tänkte rulla lugnt 45 minuter. Men när det var ganska mycket folk där så var cyklarna så klart upptagna, så jag och bror tog roddmaskinerna och körde först hyffsat lugnt en stund sen om jag med den brighta idén med att köra ett 500 meters race. Game On, och fy helvete vilken syra i armarna. Där fick jag vika mig mot broder som vann med 3-4 sekunder. Efter det körde jag 45 minuter på TestCykeln.

När jag sen kom hem så var det matlådedax, gjorde cirka 12-13 lådor att frysa in så nu har jag mat för flera veckor på jobbet :D *hehe*

Nu är det dax att gå till jobbet.. Hej

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar