onsdag 13 februari 2013

////

Tog slut...

Idag så var det dags, stressad tröskel. 10 stycken 3/1 minuters intervaller. Alltså 3 minuter fullt ös, följt av 1 minut aktiv vila. Även idag så kände jag mig som en björn i benen och bröstet. Har passet inlagt i min garmin så intervallerna sköts tidsmässigt av automatik. När det jag som jag trodde var sista intervallen hade kommit till hälften så kändes det att det var slut, jag skulle aldrig fixa en till. Så när det räknades ned till den "sista", så var det över. Jag hade räknat fel på 1. Och som sagt, jag var totalt slut. Vilket innebär att träningen gjorde det sen skulle!

Nu! Åter en episod av Breaking Bad!
Och imorgon är det sista dagen innan jag tar helg, sen för er som bryr er om en av världens mest onödiga "dagar" så är den imorgon.
Hej!!!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar