torsdag 25 april 2013

4,1% över mitt Max

Okej, lite ouppvärmd så kastade jag mig in i dagens Ingarvet GP, vilket resulterade i att jag stumnade tidigt. Och givetvis sköt pulsen rejält i höjden också, närmare bestämt 4,1% över min maxpuls. Peakade på 202bpm.
Saknar det där pang-panget i benen, får liksom inte till trycket i spurterna utan att syran ska komma, speciellt vid längre spurter. Att jag varit sjuk nyligen är väl en del av förklaringen, men måste ändå jobba på benstyrkan. Har helt enkelt för taniga ben för att verklige få tryck!!!!

Men kul är de å räjsa! ;-)
Idag var det många som kom, vilket gör det hela ännu roligare!

Efteråt körde jag Adam Sten, Jesper Hjortsberg, Martin Eriksson, Victor Knutsson, Saga Lindström och Frida Knutsson ett varv runt Varpan, sen rullade jag hemåt.

Fick även min Licens idag :-D

Gonatt!!!







0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar