tisdag 23 april 2013

////

Dalacupen #2

Idag var det andra deltävlingen i Dalacupen Landsväg. Vi var 5 stycken som samlades vid Tisken vid 5-tiden, jag, Adam Steen, Pumpen, Jeppe Hjortsberg och Lars Bleckur, för att cykla ut till tävlingsområdet.
Vi var först där så vi fick vänta en stund på dom andra. Så jag och Pumpen passade på att sopa en kurva fri från grus.

När alla samlats så var vi över 30 stycken, närmare bestämt 37 tävlande.

Och att det skulle bli hög fart från start var lika klart som amen i kyrkan.
Till min egen prestation så är det inget att skryta med, bröt på väg in på sista varvet. Efter att jag solo fått jag gruppen allt för länge så fanns det NOLL energi och kraft kvar i benen. Men jag vart trött och stum och det är bra iallafall.
På torsdag, Ingarvet GP. Mera race.
Nu Champions på sexan.

Peeeeace!


0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar