fredag 5 april 2013

////

Dalacupen, helg, frisk? +RECEPT

Skit kul att Falu CK och Dalarnas cykelförbund kommer arrangera en Cup på LVG i sommar, och MTB. Läs om sett i Öijers blogg.

För min del så tar jag vilodag även idag (dag3) för att verkligen boosta kroppen med vila och vitaminer o kolossala mängder, och på tal om det så hittade jag på en drink gjord på:
1 rödbeta
1 stjälk färsk selleri
1 morot
4 slantar pepparrot
3 dl vatten
1 nypa salt
1 nypa cayennepeppar

Mixa slät...

Och varning!!!!! Testa INTE! Vidrigaste helvete jag druckit. Fy fan, spyr galla!!
Gjorde en jätteladdning chokladbollar istället:

Recept:

Förbannat goda, och NYTTIGA.

10 st torkade dadlar. (100gram)
2 msk kakao (20-24gram)
1.5 dl vatten
2.5 dl havregryn
1 dl stevia
1 nypa salt
2 msk kallt starkt kaffe
+ kokos

2 do:
Mixa dadlar + vatten slätt, tillsätt kakao, stevia, kaffe och salt, mixa 1-2 minuter. Slå över i en bunke och tillsätt havregrynen. Knåda ihop och rulla bollar. Rulla sen i kokos.

TESTA NU!

Nu ska jag varva ned lite och kolla på "The Experiment"

KING!




0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar