torsdag 23 maj 2013

////

500Watt

Idag fick det bli lite Monark-träning. Tänkte ett 4x4 men slutade med ett 10*1 minutare. Satsade på minst 500 watt, vilket jag gjorde, snittade väl 505 watt över alla intervallerna. Kändes jättebra ända tills jag hade 3 kvar, för då började jag stumna. Men bet ihop och fixade alla.

Sen skulle jag hämta mina nya klubbkläder som Carls hade tagit med till ingarvet GP, men det var en sändning som saknades,,,, MIN!!!!! FUCK! Vet
Inte vad Kalas strulat med? När jag tom ringde dit i Onsdags förra veckan och fick då till svars att dom skickades till Carls. Men dom kom aldrig fram, eller om dom inte skickat alls? Hum. Inget att göra åt men jag blir lite irriterad när man ändå väntat 6-7 veckor redan. 

Jaja, lär ringa imorn å kolla vad som hänt.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar