lördag 11 maj 2013

////

Bygge av XC-bana

Har vart iväg å köpt avspärrningsband idag, då jag hittat en perfekt plats för mitt tänkta XC-Bane bygge. 
Ganska gles skog med stigar branta backar och tekniska partier. Ska dock inte banda av hela banan utan bara för att markera kurvor och så, så man hittar.
 
Sen har jag renoverat baknavet med nya lager och packningar, var verkligen på sig plats då ett lager fått in för mycket vatten å va helt helt helt slut. Men du rullar de så vackert igen. Och givetvis så rengjorde jag hela drivlinan medans jag höll på :)

Träningen igår var dock rena misären, körde en 31km lång bana på grusväg/stig som jag brukar köra ibland. Men igår var det ett helvete. Gruset hade förvandlats till sand typ och stigarna var genom dränkta. Så 165 i snitt puls och 24 km/h i snitt. Värsta på länge. Hua!!






0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar