lördag 4 maj 2013

////

Null, zero, nul, midén, cero, gong, líng, no - NOLL!!!

Det går bra nu! NOT! Motivationen är lika med 0.

Åter igen sjuk, gör alla rätt men ändå är något fel. Stressar jag? Kör jag för hårt? Dåligt immunförsvar? Gener? Kronisk smitta? Vad det än är så har det fått mig att börja tänka, då dom här sjukperioderna sliter något så fruktansvärt på kroppen. Just nu är jag helt slut. Blir annfådd av att gå upp för trappan hemma. Ont i bröstet, ryggen och ögonen.

Finns flera andra orsaker som gör att jag kommer prioritera ned lite också men det är inget jag kommer skriva om här.



1 Reaction to this post

Add Comment
  1. Andreas sa... 4 maj 2013 kl. 13:19

    Hej! Verkar som om du har samma problem med sjukdomar som jag har haft. Det tog om gång på gång på gång... heleahela tiden. Och om igen...

    Började läsa runt lite och hamnade tillslut på något cykelforum där en elitcyklist beskrev sin sjukdomsbild som min. Han körde Immiflex (http://www.shopping4net.se/Fitness/Vitaminer/Immiflex.htm?sPartner=Prisjakt&sClickID=Prisjakt-4-1 ) och gick från 65-70 sjukdagar till 10-12 per år.

    Jag har provat nu i tre månader och första månaden märkte jag ingenting. Men nu verkar det (pepparpeppar) som om det fungerar. Grabben kommer med dagissjukor och förkylningar var och varannan vecka. Och jag har klarat mig finfint!

    Rekommenderar starkt!

Skicka en kommentar