tisdag 16 oktober 2012

////

Tisdagskul +STRUL

Kom hem från jobbet och skulle ta fram en ost ur kylen, men märkte att den var så mjuk och varm, kikade på termometern då och såg att det var varmare i kylskåpet än det var köket. Som tur var, eller tur i oturen ska jag säga, så var frysen fortfarande i funktion. För hade den pajat så hade skadan vart värre då jag har mycket kött infryst. Men så de var väl bara att åka och kolla efter ett nytt skåp, och de löste sig overkligt snabbt. Och dom hade det i lager så de va bara att hämta det imorn bitti. KING!!!

Tränade väl igår också, såklart, då var de upplagt för 4 minutare. Fick till 4 stycken högwattare och 3 stycken 2 minutare på slutet. Blev ordentligt jävla slut och nästan skakig i benen.
Och idag var jag på läkarbesök för mina andningsproblem genom näsan och fick då en remiss till en läkare på lasarettet, så en operation verkar inte vara allt för långt borta. Så jag hoppas verkligen att det blir av då jag under tränings/tävlings sammanhang inte kan andas genom näsan för fem öre.

Dagens träning innebar styrka och tempo för min del, körde mage och rygg på Grand samt 10+15+15 minuters tempoträning. Benen kändes ordentligt tjocka och ohärliga dom sista minutrarna.
Så nu ligger jag i halvkoma och tittar på rent bedrövlig fotboll av vårt svenska lag. Tack för mig, hej...

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar