tisdag 2 oktober 2012

////

På utflykt i Uppsala

Efter dagens fyror på trainern så hakade jag på min käre vän Byns Mattias till Uppsala, för studera hans nya hemort lite närmare. Så nu ligger jag på hans soffa och glor på TV. Så imorn ska vi dyka djupare in i Uppsalas mörka gränder :)

Testade för övrigt en maträtt nyss som jag inte ätit på åratal, Grekisk moussakka (stavning?), å dra på fan va supergött! Så ska fanemej testa göra de hemma på egen hand. BIG failure är nog ett faktum men ska testa..

För att summera dagens intervallens så lär jag säga att set gick över förväntan, utan att jag kört med wattmätare så kändes det som jag höll höga watt under intervalltiderna. Har ju en kalkylator på hur många watt (cirka) man håller vid ett visst motstånd vid en viss växel vid ett visst rpm, och det resulterade i kring 400 per fyra. Utan att vara säker.. Men känslan var bra och det kändes otroligt bra då det var längesedan sist.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar