söndag 21 oktober 2012

Söndagsdistans +BILDER

Tog mig ut i höstrusket idag och körde en distansrunda på 80 kilometer som tog cirkus 3 timmar. 
Körde ut mot Hosjö ovh vidare ut på Hedemoravägen där jag körde fram tills avfarten mot St Skedvi och tog sen vägen mot Torsång, vidare mot Kvarnsveden, Smedsbo och tillbaka till Falun och Knoppen. Det var en frisk och skön runda med några sittande intervaller i ett gäng backar för att träna lite styrka. Körde också ett gäng temporyck på platten också för att få lite puls.
Väl hemma så var jag jävligt frusen om fötterna då jag inte hittade mina regnöverdrag så jag tog ett par vindskyddsöverdrag till skorna istället. Bättre än inget iallafall :)

Men som sagt ruggigt frusen, mest om fötterna, så behövdes något som värmde så jag kokade en Potatis och purjolökssoppa. Perfekt när de e ruggit och kallt.

Knäppte några bilder som ni ser här...


Svider i ögonen efter att jag kört utan glasögon en stund 





GARMIN

För den som gillar data

Snitt och Maxpuls under passet idag

Ha en trevlig söndag....



0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar